M

energizer: happy clappy

Har I brug for en kort aktiv underholding, hvor alle medarbejdere kan deltage? Er I på udkig efter en aktivitet, der kan sætte gang i jeres konferencer? Vil I kick-starte jeres seminar med farve, sjov og humor? Eller måske leder I efter en (pause)aktivitet, der vil give jer ny energi? Så er det HAPPY CLAPPY, der skal bookes.

Perfekt til kick-off, seminar, konference og store møder, har vi en unik og overraskende energizer med farvede handsker, rytmer, og høj energi. Vi klapper, tramper og skaber dynamisk samspil.

HVAD Er HAPPY CLAPPY?

HAPPY CLAPPY er en fysisk, aktiv fællesaktivitet, hvor vi arbejder hen imod e rytme arrangement på kort tid. Vi gør brug af farvede handsker, håndklap, fodtramp og dynamisk interaktion.

Under denne energizer starter vi med at dele gruppen af deltagere op i flere sektioner. Når de er i gang, bliver deltagerne bedt om at tage de farvede handsker på, hvilket fører til forskellige sektioner og udfordrende teamwork. Sammen arbejder vi hen imod en meget energisk teamrytme. Altsammen blandet med en masse sjov.

Denne energizer har normalt en 20 minutters varighed, men vi er ganske fleksible. Fra 5 op til 30 minutters varighed, alt er muligt.

PERFEKT TIL ‘kongresopstilling’

HAPPY CLAPPY er målrettet firmaers ønsker til en fælles stomp aktivitet, der passer perfekt til kongresopstilling/teateropstilling, som er den mest brugte stole-opstilling ved seminar, konference, kongres og store møder. Her sidder deltagerne tæt sammen, og der er ofte en kort tidsramme til aktiviteten.

HAPPY CLAPPY kræver ingen opsætning eller uddelning af instrumenter eller stomp grej. Det eneste vi bruger er vores krop og farvede handsker. Instruktøren tager dog 1 tromme med samt headset mikrofon, som meget nemt kobles til stedets lydsystem.

overraskelseseffekt

To handsker kommer i små poser og kan enten blive delt ud ved døren/indgangen eller lagt på stolen eller skjult under sædet med tape. Hvis handskerne er skjult under sædet, er der en fed overraskelseseffekt indtil sidste øjeblik.

Vores nitril handsker er lavet af genbrugt materiale eller aloe vera. Det betyder, at allergiske reaktioner er praktisk talt udelukket.

jeres ønsker

For at opnå et optimalt resultat, tilpasser vi vores energizer HAPPY CLAPPY til jeres firmaevent. Vi hører gerne om jeres event, tema, ønsker og behov. På den måde har vi det bedste udgangspunkt for vores møde med deltagerne, og kan vi arbejde hen imod den bedste oplevelse.

gennemprøvet koncept

Efter 18 års afholdelse af stomp workshops med lokale små virksomheder til store multinationale selskaber, fremragende referencer og tilbagevendende virksomheder/kunde, tør vi sige at vores HAPPY CLAPPY ENERGIZER:

 Danmarkst sjoveste stomp arrangement

  • Er et gennemprøvet koncept, som virker effektivt som energizer, booster.
  • Er perfekt til events, hvor større menneskemængder er samlet.
  • Er særligt velegnet til events med kongresopstilling.
  • Giver et energiboost på kort tid.
  • Er en sjov aktivitet, hvor alle kan være med.
  • Skaber fællesskab.
  • Forbedrer sociale relationer, og bringer medarbejdere tættere sammen.
  • Udfordrer til at arbejde sammen i et andet perspektiv.
  • Har ingen risiko for liv eller personskade (lemmer).
  • Kan afholdes hvor og når som helst.
  • Smittende glæde og ny energi efterfølgende har en stærk positiv effekt på dagens firmaevent.
  • Kræver ingen forudgående musikalsk viden. Erfaring med musik gør ingen forskel.

    læse mere om videnskabelig forskning og om effekten af ​​stomp og tromme workshops

    AFVIKLING

    Hvis I beslutter jer for at booke os efter at have modtaget et tilbud, får I en bekræftelse. På dagen får I en sms besked med ankomsttid.

    Vi ankommer ca. 1 time før arrangementet starter for at gøre alt klar. Vi tager alt grej med, medmindre I har bedt om at bruge jeres firmas materialer.

    Efter fælles rytmik og opvarming, får alle et ‘instrument’ og rytmer bliver sat sammen. Dernæst arbejder vi hen imod et show med sang, breaks og bevægelse.

    Hvis der er tid nok, er der mulighed for at tage et gruppebillede til sidst.

    Vi siger på gensyn, efter vi har ryddet materialerne op.

    Workshops afholdes i Horsens, Esbjerg, Randers, Kolding, Vejle, Roskilde, Herning, Silkeborg, Næstved

    Workshops afholdes i Horsens, Esbjerg, Randers, Kolding, Vejle, Roskilde, Herning, Silkeborg, Næstved

    PRAKTISK

    Varighed: fra 5 op til 40 minutter (20 min. er det mest almindelige)


    Deltagere: mindst 5, maks 5000


    Egnet til: seminar, konference, pause- energizer, kick-off, firmaarangement, firmaevent, personaledag, firmafest.


    Vi tager os af redskaberne: farvede handsker


    Professionel og certificeret instruktør


    Kræver en headset mikrofon ved mere end 70 deltagere


    Stående eller siddende deltagere


    Vi er ganske fleksible og skræddersyr til jeres behov

    PRISER

    Prisen hænger af flere faktorer: lokation, varighed, deltager, etc.

    Stomp workshops afholdes i København, Aarhus, Aalborg, Odense, Funen, Lolland, Møn, Skage Sjælland